© 2019  SET98  Prins Bernhardstraat 1 2991 BM Barendrecht  T +31 (0)6 434 989 72  KvK 52089347  BTW NL144223570BO1

Een interieur dat aansluit bij wie je bent en wat je doet

Wij vinden het een uitdaging om de identiteit van de onderneming te vertalen naar een inspirerende omgeving. Onze interieurs bieden je een meerwaarde aan beleving van een ruimte, waarbij de gebruikskwaliteit van groot belang is. Als conceptdenkers creëren wij een sfeer die aansluit bij wie je bent of wat je wilt uitstralen als bedrijf. Wij ontwerpen vanuit de identiteit van jouw organisatie. 

Als ruimtelijk én grafisch ontwerpers nemen we het ontwerp van de gevelbelettering en bewegwijzering in het pand mee, dit altijd in lijn met de huisstijl. 

 

Voor beurzen en tentoonstellingen komt met pakkende beelden en goed vormgegeven teksten een stand, tentoonstelling en bijpassend een poster, musuemgids of boekje tot leven. 

Wees uniek!

Organisaties gaan steeds meer op elkaar lijken. Een sterke en unieke visuele identiteit zorgt voor onderscheid. Het visualiseert de persoonlijkheid en creëert het beeld van de organisatie. Wat je als bedrijf uitstraalt wordt meteen duidelijk zodra je de ruimte binnen komt. Een goed concept straalt 'iets' uit dat anderen vertrouwen geeft, inspireert en uitdaagt. Wij helpen je daarbij.

 

Creëer eenheid

Een sterke en unieke visuele identiteit in de huisstijl, het logo, de website én het interieur

vormen samen de corporate identity van een organisatie. 

Hoe wij jou helpen

We doen niets liever dan voor ondernemers een ruimte te ontwerpen waarbij het interieur aansluit op wat je als bedrijf wilt uitstralen.

Het gehele proces van ontwerp tot eindproduct wordt door ons verzorgd. Hierin dragen wij zorg voor de aansturing en begeleiding van de aannemer of drukker met beheer van deadline en budget.

Klik hier om te zien op welke manier we jouw stijl kunnen neerzetten.

Laat het interieur van jouw organisatie de juiste indruk achter bij jouw doelgroep?

Voordelen van een conceptueel sterk ontwerp voor je interieur
  • Sluit aan bij de kernactiviteiten

  • Staat in lijn met de ‘roots’ van een organisatie

  • Is onderscheidend

  • Spreekt verschillende doelgroepen aan

Interieur projecten