© 2019  SET98  Prins Bernhardstraat 1 2991 BM Barendrecht  T +31 (0)6 434 989 72  KvK 52089347  BTW NL144223570BO1

Please reload

Corporate communicatie

February 20, 2019

Wat je als bedrijf naar buiten toe uit wilt stralen, wordt vaak goed gecommuniceerd in 2D.

Website, visitekaartjes en briefpapier worden vaak met zorg ontworpen door een reclamebureau dat

veel tijd besteedt aan de huisstijl. Maar klopt het gevoel, dat je als bedrijf op wilt roepen, nog steeds als je het kantoorpand binnen komt?

 

 

Uitnodigend 

Mijn ervaring is dat bedrijven hier maar wat vaak kansen laten liggen. Een rommelige, moeilijk vindbare entree. Een ontvangstruimte die niet uitnodigt om naar binnen te komen. Kantoorruimtes die weinig inspirerend zijn, voor klanten maar ook voor het eigen personeel. En dan blijft er maar weinig over van het positieve gevoel dat een klant had na het bekijken van de website van het bedrijf!

 

Identiteit uitdragen

De begrippen die bij corporate communicatie centraal staan zijn reputatie, identiteit en imago. Het doel is om de verschillen die tussen het imago, de identiteit en de reputatie ontstaan zo klein mogelijk te maken. Een organisatie kan dit doen door bij iedere actie die zij ondernemen dezelfde identiteit uit te dragen. Alle vormen van communicatie moeten dus op elkaar worden afgestemd. En daar hoort het interieur zeker bij!

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

RECENT POSTS

February 20, 2019

Please reload

ARCHIVE